حق و حقیقت چیست؟

تلنگر

همه حق را نمیدانی ‼️
و همه آنچه که میدانی حق نیست..💭

پس وقتی خبر مهمی شنیدی، دلیلش را بپرس
🕋 مخصوصاً اگر آن خبر، بشارت آمدن منجی و یمانی موعود باشد
بجای تندی و تمسخر بی دلیل ، به عنوان یک انسان عاقل و فرهیخته سؤال کن:
 دلیل سید احمد الحسن چیست❓  او چه تفاوتی با مدعیان دیگر دارد❓

من هم حق دارم بپرسم:
شما چطور به انبیای گذشته و دوازده امام معصوم ایمان آوردی❓ با تقلید یا تحقیق⁉️

 سید احمد الحسن دقیقا با همان دلایلی آمده که همه حجتهای گذشته آمدند. "قانون معرفت حجت"
به زبان ساده، یعنی:
 او را خدا معرفی کرده و به حقانیتش شهادت میدهد؛
 1-در وصیت پیامبر (ص)؛ 
 2-در قرآن کریم؛ 
 3-در احادیث اهل بیت (ع)؛ 
 4-در بشارتهای تورات و انجیل؛ 
  5-در ملکوت با رؤیای صادقه؛ 
 6-در استخاره با قرآن؛ 
  7-و علم مخصوص به حجتهای خدا؛ 
 و دعوت به حاکمیت خدا در زمانی که همه به دیکتاتوری و دموکراسی دعوت میکنند؛
  و صدها معجزه و کرامت که از او دیده و شنیده شده.

 تو حق داری که بپرسی و ما وظیفه داریم پاسخ بدهیم

سؤال کن:
 📜وصیت پیامبر (ص) چیست؟ دلیل اعتبارش چیست؟
بشارتهای تورات و انجیل چیست؟
 از کجا معلوم است که احمد الحسن همان احمد بشارت داده شده باشد؟

سؤال کن:
 مگر خواب حجت است؟
 از کجا معلوم است که اینها مصداق رؤیای صادقه باشند؟

سؤال کن:
  آیا قبلاً هم مؤمنین با رؤیا نبی و امامی را شناخته اند؟

سؤال کن:
 📚 آن علمی که مخصوص حجتهای خداست چیست؟
 او چه علمی آورده؟ از کجا بدانیم که علم او همان علم امامت است؟

سؤال کن:
 معنای حاکمیت خدا چیست؟ مگر دعوت به حاکمیت خدا راه شناخت امام است؟ از کجا میگویید که او تنها کسی است که مردم را به حاکمیت خدا دعوت میکند؟

سؤال کن:
 معجزات و کرامات سید احمد الحسن چیست؟
 از کجا بدانیم که این معجزات و کرامات واقعاً محقق شده اند؟
 چرا او برای همه ما یک معجزه بسیار آشکاری نمی آورد تا راه انکار و تکذیب او بر همگان بسته شود؟

سؤال کن:
 📖مگر با استخاره هم میشود امام را شناخت؟

 شما حق داری سؤال کنی
 و ما باید جواب بدهیم
اما نباید بی دلیل تکذیب کنی
 تو حق داری عقیده خودت و ادله آن را بیان کنی، اما حق نداری به عقاید دیگران توهین کنی یا آنها را به خاطر باورشان زندانی کنی
ما هم حق داریم عقیده و ادله خودمان را بیان کنیم، اما حق نداریم به عقاید دیگران توهین کنیم یا به خاطر باورشان آنها را آزار بدهیم
 اصلاً آیا این کار فایده ای دارد یا شما را در عقیده تان مصمّم تر میکند⁉️
       و ...

 حالا آیا من هم حق دارم از شما در باره عقایدت سؤال کنم⁉️

 علت غیبت طولانی امام مهدی (ع) و وظیفه شما در زمان غیبت چه بوده❓  آیا دلیلی برای وجوب تقلید از غیر معصوم، یا ولایت فقیه دارید❓
 من هم سؤالات بسیاری از شما دارم. پس اگر این روش دوستانه و منطقی را قبول دارید، در گروه یمانی ظهور کرد منتظر شما هستیم.

و لا قوة الا بالله
http://almahdyoon.co/

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

حکومت با کفر باقی می ماند ولی با ظلم نه

ای خفتگان بیدار شوید...

خودپسندی و تکبر از آفات اخلاقی است