ایمان به فرستاده ی امام مهدی ع، سیداحمدالحسن ع جرم نیست


انصار قائم آل محمد علیهم‌السلام، برای بلند شدن پرچم حاکمیت‌اللّه و به عشق مولای شرید و طریدشان، همه چیز را به جان می‌خرند، حتی زندان و آوارگی....
یکی از انصار میگه وقتی یه بار به سید حامد میری از نگرانی در مورد دستگیر شدن انصار گفتم .... ایشون یه نگاه ملیحی کردن و گفتن قرار نیست این دنیا جای استراحت کردن ما باشه و قرار نیست که انصار زندان نرن... بعدش هم با آرامش خاصی بیت شعر زیر رو زمزمه کرد:
رشته‌ای بر گردنم افکنده دوست
می‌کشد آنجا که خاطر خواه اوست

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

حکومت با کفر باقی می ماند ولی با ظلم نه

ای خفتگان بیدار شوید...

خودپسندی و تکبر از آفات اخلاقی است