ایمان به فرستاده ی امام مهدی ع، سیداحمدالحسن ع جرم نیست
انصار قائم آل محمد علیهمالسلام، برای بلند شدن پرچم حاکمیتاللّه و به عشق مولای شرید و طریدشان، همه چیز را به جان میخرند، حتی زندان و آوارگی....
یکی از انصار میگه وقتی یه بار به سید حامد میری از نگرانی در مورد دستگیر شدن انصار گفتم .... ایشون یه نگاه ملیحی کردن و گفتن قرار نیست این دنیا جای استراحت کردن ما باشه و قرار نیست که انصار زندان نرن... بعدش هم با آرامش خاصی بیت شعر زیر رو زمزمه کرد:
رشتهای بر گردنم افکنده دوست
میکشد آنجا که خاطر خواه اوست

نظرات
ارسال یک نظر