ابوتراب کیست؟


نزدیک است نزدیک 
نزدیک‌تر از نزدیک 
ای منتظران برخیزید، برخیزید و کاری کنید...
برخیزید که پشیمانی دیگر سودی ندارد
برخیزید که زمان، شمارش معکوس خود را آغاز کرده است.
برخیزید که ظهور فرستاده‌ی امام مهدی (ع) اتفاق افتاده است.
نکند در روز وعده‌ داده شده‌ی قیام قائم (ع)، فریاد واحسرتا سر دهید.
نکند "یالیتنی کنت ترابا" بگویید و ندانید تراب کیست؟
 مدد بطلبید و جا نمانید.
نکند که شب‌های قدر را قدر ندانید؟
 چشم انتظار ظهور! 
سید احمدالحسن (ع) یمانی موعود می‌فرمایند:
 "نزدیک است روز پشیمانی که اهل باطل و ظالمان گویند: 
يَا لَيْتَنِي كُنتُ تُرَابًا: كاش من خاك بودم (النبأ: ۴۰)؛ و حضرت علی (ع) صاحب ولایت کبری و ایشان ابوتراب (پدر خاک) است."
کتاب پاسخ‌های روشنگرانه: جلد۲، سوال۵۹.
آری صدای "یا لیتنی کنت ترابا" را بلند می‌گویند، ولی نمی‌دانند که علی (ع) پدرخاک است و ندای ای کاش، یعنی ای کاش فرزند علی (ع) بودم!
پس در این شب‌های تکرار نشدنی، برای یاری مهدی آخرالزمان به ابوتراب (ع) متوسل شوید و از خدا طلب آمرزش کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

حکومت با کفر باقی می ماند ولی با ظلم نه

ای خفتگان بیدار شوید...

خودپسندی و تکبر از آفات اخلاقی است